.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با دومین سالگرد ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛
نیم قرن مجاهدت آیت الله هاشمی در ساری گرامی داشته شد + نشست خبری سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی
شمال نیوز : مرعشی با اشاره به اینکه اکنون درحال رشد و شکوفایی هستیم، جبران خلا افرادی مانند آیت الله هاشمی را سخت دانست و بااظهار اینکه وی جزو نوادر و استثنائات جامعه بود گفت: وی در هر رشته ای از رشته های علمی و اجرایی تبحر داشت و سرآمد بود.....
نیم قرن مجاهدت آیت الله هاشمی در ساری گرامی داشته شد + نشست خبری  سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی

شمال نیوز:  نیم قرن مجاهدت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، همزمان با دومین سالگرد ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در ساری گرامی داشته شد .

به گزارش شمال نیوز ، در این مراسم ، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی  با بیان اینکه کشور و دنیای کنونی به شخصیت هایی مانند آیت الله هاشمی نیازمند است گفت: امروز در عرصه سیاسی، منطقی و عقلی جای آقای هاشمی خالی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون درحال رشد و شکوفایی هستیم، جبران خلا افرادی مانند آیت الله هاشمی را سخت دانست و بااظهار اینکه وی جزو نوادر و استثنائات جامعه بود گفت: وی در هر رشته ای از رشته های علمی و اجرایی تبحر داشت و سرآمد بود.

مرعشی با بیان اینکه خداوند استعداد خارق العاده ای به آقای هاشمی داده بود افزود: بینش سیاسی در کنار استعداد ذاتی از وی شخصیتی ماندگار ساخته است.

این مراسم از سوی حزب کارگزاران سازندگی مازندران و با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان در ساری برگزار شد.

 

مرعشی در جمع رسانه های مازندران ؛

هرمسئله ای که به اختلافات دامن زند، راهگشا نیست

 

 سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید براینکه وحدت درونی اصلاح طلبان نباید مخدوش شود به گروه‌های سیاسی و احزاب توصیه کرد تا به جای تخریب و نقد غیرمنصفانه، وحدت درونی داشته باشند.

حسین مرعشی هکزکان با برگزاری مراسم دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی در نشست با خبرنگاران در ساری با بیان اینکه باید به وظایف دینی و الهی خود در این مقطع از تاریخ عمل کنیم اظهار داشت: شرایط ایران از مسیر عادی سازی روابط ایران با جهان به دلیل شیطنت ها و بدعهدی آمریکایی ها و ترامپ، فاصله گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با فشارها و سختی های فراوانی مواجه هستند افزود: این فشارها یک دلزدگی و خستگی سیاسی در مردم ایجاد کرده است زیرا دولتمردان  نتوانسته اند واقعیت ها و مشکلات را بیان و رفع کنند.

مرعشی با عنوان اینکه با مردمی صبور، سنگین و باوقار روبرو هستیم تصریح کرد: پیش بینی دشمنان این بود که با فشارهای ناشی از تحریم که غرض ورزانه و با بغض اعمال می شود، مردم از پای درآیند ولی آنان تا کنون با وقار و هوشمندی مشکلات را سپری کرده اند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه مردم باید همواره در صحنه بمانند تا مسیر کشور به مسیر تعالی و توسعه برگردد، افزود: امروزه انجام کار سیاسی نسبت به کارهای دیگر بسیار سخت است و یکی از لوازم عبور از شرایط فعلی، وحدت اصلاحات و اصلاح طلبان است و این مسئله نیازمند گذشت از سوی همه آنانی است که خود را اصلاح طلب می دانند.

وی گفت: نباید وحدت درونی اصلاح طلبان مخدوش شود، هرگونه مسئله ای که به اختلافات دامن زند، راهگشا نیست.

سخنگوی حزب کارگزاران با اظهار اینکه کشور با ضعف ما نفعی نمی برد ادامه داد: متاسفانه جریانات سیاسی، احزاب و گروه ها به جای تایید یکدیگر و همراهی، از موضع نقد غیرسازنده بیرون می آیند و همدیگر را تخریب می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.